94 * jedna plocha ma se vstupni stenou useckovy prunik na jehoz konci jsou:
95 * *vstupni hrana
96 * * okraj steny
97 * kazdopadne trasuju okraj plosneho pruniku pres povrch elementu, nebo po vstupnich hranach,
98 * pokud prunikova plocha obsahuje vrchol tvorim nove vstupni plochy ...
99 *
100 * 3) Podobne trasuju vchazejici objemy
101 *
102 * ?? lze nejak vyuzit pokud ma element vice vstupnich sten
103 * minimalne se da kontrolovat ...
104 *
105 *
106 * Struktura systemu pruniku do budoucna:
107 * 1) trida IntersectionManager, ma matici vektoru. Na poli A(i,j) je vektor lokalnich souradnic na elementu dimenze i
108 * pruniku dimenze j.
109 * 2) Jeden intersection objekt je pak iterator dvou elementu a dva indexy lokalnich souradnic v prislusnych vektorech
110 *
111 * Prozatim to zjednodusime tak, ze
112 *
113 *
114 * Nakonec potrebuju pocitat integral pres prunik z nejake funkce f(phi_a(x), phi_b(x)), kde phi_a je bazova funkce na jednom elementu a phi_b na druhem.
115 * To budu delat numerickou kvadraturou, takze potrebuji zobrazit prunik na jednotkovy simplex. Pro uzel kvardatury x_i musim najit body a_i a b_i na
116 * referencnich elementech A a B. Tj potrebuju lokalni souradnice (to jsou souradnice na referencnich elementech) kvadraturnich bodu. V nic pak umim spocitat hodnotu bazovych funkci